#

Servis

 
IRTN servis

 

Za servis se považuje jakákoliv oprava nefunkčního zařízení, na které nelze uplatnit záruku. Pro řešení servisu v bytě, musí dojít ke zpřístupnění bytu. Níže uvádíme několik informací o průběhu servisu

Jak postupovat při servisu

 
  1. Objednávku servisu podávejte vždy pomocí formuláře pro zaslání objednávky (ve výjimečných případech dopisem).
  2. V objednávce je třeba vždy uvést přesnou adresu bytu, kde se předmět servisu nachází.
  3. V objednávce je třeba vždy uvést kromě Vaši e-mailové adresy i Vaše telefonní číslo (bez telefonního čísla nemůžeme dojednat návštěvu bytu).
  4. V objednávce je třeba vždy uvést co přesně a konkrétně požadujete.
  5. V případě, že je objednávka v pořádku, obdržíte do 3 pracovních dnů e-mailem potvrzení o Vaší objednávce.
  6. Na Vámi uvedené telefonní číslo se do 5 pracovních dnů ozve telefonicky technik a domluví si s Vámi návštěvu bytu.
  7. V případě, že Vás telefonicky nezastihne, zašle Vám SMS zprávu s kontaktem, kam máte zavolat a domluvit návštěvu bytu.
  8. Pověřte někoho, aby na dobu telefonicky dohodnutou zpřístupnil byt/NP (člen rodiny, kamarád, soused, apod.).
  9. Zkontrolujte, zda je byt/NP označen jménem nebo, (v případě, že jméno není uvedeno), číslem bytu/NP.
  10. Prověřte, zda fungují všechny Vaše zvonky (pokud ne, sdělte tuto informaci s pokynem, co dělat).
  11. V případě, že vše proběhne jak má, bude servis na místě vyřešen.
  12. Servis uhradíte na místě v hotovosti technikovi, který Vám předá příjmový pokladní doklad.
  13. V případě nezpřístupnění bytu, bude objednávka servisu ukončena.

Děkujeme za Vaši spolupráci

MOŽNOST ODESLÁNÍ POPTÁVKY NEBO OBJEDNÁVKY

© I. RTN s.r.o.