#

Reklamace

IRTN montáže
Pro řešení reklamace instalace nebo měřiče v bytě, musí dojít ke zpřístupnění bytu. Níže uvádíme několik informací o průběhu reklamace

Jak postupovat při reklamaci přístroje nebo montáže

 
  1. Oznámení o reklamaci podávejte vždy pomocí formuláře pro zaslání objednávky (ve výjimečných případech dopisem).
  2. V oznámení je třeba vždy uvést přesnou adresu bytu, kde se předmět reklamace nachází.
  3. V oznámení je třeba vždy uvést kromě Vaši e-mailové adresy i Vaše telefonní číslo (bez telefonního čísla nemůžeme dojednat návštěvu bytu).
  4. V oznámení je třeba vždy uvést co přesně reklamujete.
  5. K oznámení je třeba vždy přiložit předávací protokol z montáže (stačí naskenovat a zaslat).
  6. V případě, že je reklamace v pořádku, obdržíte do 3 pracovních dnů e-mailem potvrzení o Vaší objednávce.
  7. Na Vámi uvedené telefonní číslo se do 5 pracovních dnů ozve telefonicky technik a domluví si s Vámi návštěvu bytu.
  8. Pověřte někoho, aby na dobu telefonicky dohodnutou zpřístupnil byt/NP (člen rodiny, kamarád, soused, apod.).
  9. Zkontrolujte, zda je byt/NP označen jménem nebo, (v případě, že jméno není uvedeno), číslem bytu/NP.
  10. Prověřte, zda fungují všechny Vaše zvonky (pokud ne, sdělte tuto informaci s pokynem, co dělat).
  11. V případě, že vše proběhne jak má, bude reklamace na místě vyřešena.
  12. V případě, že nedojde ke přístupnění bytu, bude reklamace ukončena.

Děkujeme za Vaši spolupráci

MOŽNOST ODESLÁNÍ POPTÁVKY NEBO OBJEDNÁVKY

© I. RTN s.r.o.